שאלות ותשובות בנושא מחלות האאורטה ואבי העורקים

מחלות האאורטה ואבי העורקים

אחת המחלות המשמעויות והשכיחות ביותר שקיימות באזור הלב, היא מחלת האאורטה ואבי העורקים. לא מעט אנשים מוצאים את עצמם מתמודדים עם מחלה זו, אשר נוצרת כתוצאה מלחץ  ופגיעה באבי העורקים, כלי הדם הראשי שמוביל דם מהלב אל הגוף. במידה ולא מאבחנים בתופעה של התרחבות אבי העורקים בזמן, אזי שעלול להיווצר דימום פנימי אשר יכול להוות אפילו סכנת חיים לכל מי שמתמודד עם בעיה זו. 

לא מעט אנשים מתמודדים עם בעיה של התרחבות כלי הדם, במה שאילץ אותם לעבור טיפולים שונים, כולל ניתוחים שיכולים לעזור. צריך לומר שלא מדובר בתופעה תורשתית ובהחלט ייתכן מאוד שאחד מקרובי המשפחה יתמודד עם מחלת האאורטה, מבלי שילדיו או קרוביו ייאלצו להתמודד איתה. עם זאת, רצוי מאוד להיבדק מעת לעת, בוודאי כשמדובר על גילאים מבוגרים, על מנת שיהיה ניתן לאבחן, האם החלה התרחבות ויש לטפל בנושא. 

כיצד יודעים לשאול את השאלות הנכונות ולקבל את התשובות הנכונות

אחת הבעיות שמטופלים רבים מתמודדים איתה, כאשר הם חולים במחלה זו, כמו במחלות רבות אחרות, היא חוסר הידע שיש להם וחוסר היכולת לברר ולשאול את השאלות הנכונות. 

לכן, אם אתם או בני משפחתם מוצאים את עצמכם בסיטואציה בה אתם מתמודדים עם מחלה זו ועליכם להתחיל טיפול כזה או אחר, הרי חשוב ונכון לקרוא חומר מקצועי, להיכנס לפורומים של רופאים ולקבל מידע על המחלה ועל דרכי ההתמודדות איתה. כך תוכלו גם לשאול את השאלות הנכונות וגם לדעת אם אתם מקבלים מהרופא שלכם את התשובות הנכונות. 

מה שכן, חשוב לזכור, לא כל המקרים דומים ולכן ייתכן מאוד שתקבלו תשובות מעט שונות ממה שציפיתם או ממה שקראתם.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כיצד דלקת מפרקים יכולה לעשות נזק קבוע למפרק שלנו?
לאדם יש 68 מפרקים האחראים בין היתר ליכולת וטווח התנועה שלנו. בעיות במפרקים פוגעות בתפקוד ובאיכות...
קרא עוד »
מאי 20, 2021
חנות טבע אונליין – מדוע כדאי לרכוש מוצרי בריאות מחנות כזאת?
בשנים האחרונות יורת ויותר לקוחות בוחרים לרכוש מוצרים מכל סוג און ליין. קנייה מקוונת של מוצרי טבע,...
קרא עוד »
ינו 03, 2018
אימון trx – מה זה אומר?
מהו אימון TRX? וכיצד אפשר לקיים אימון כזה? בשנים האחרונות הפך אימון TRX לאימון פופולארי במיוחד וזאת...
קרא עוד »
ינו 10, 2018